fredag 29 maj 2009

Lonely friday

Jag är så jävla trött just nu. Jag kommer fan att dö snart. Jag har haft utegångsförbud i ca två veckor nu tror jag. Jag håller seriöst på att bli galen här. Nudar sa att jag skulle bli psykopat av att sitta hemma hela tiden. Jag är nästan på väg att bli det. Och jag ska va hemma i TVÅ hela veckor till. Fattar ni?? Ni får inte veta varför jag har utegångsförbud, tyvärr.. Menmen, när jag blir frislåppt så är det sommarlov i alla fall.. Alltid något:)

Jag hade engelska prov idag. Jag borde ha pluggat mer till det. Eller i alla fall kollat igenom vad vi hade prov på. Men jag tror att det gik ganska bra. Okej iaf. Jag har ju varit såå upptagen de här sista veckorna när jag bara måste va hemma hela tiden att jag inte har kunnat plugga nånting. Ingenting. Jaja, jag tror att jag ska göra lite NO hemma faktiskt i helgen. Göra något vettigt för en gångs skull.


Seee yall :P <3




Snart sommar, det är det ënda som håller mig uppe.
Bilden: Jag i Gambia 08 eller 09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar